Walki Miskritów
Rozpoczęcie Walki
Walkę rozpoczynamy poprzez kliknięcie na jakiś np. kwiatek lub na drzewo. W niektórych miejscach jest dużo przedmiotów, na które można kliknąć i rozpocząć walkę.
!Białe koła oznaczają, na co można kliknąć!
Na niektóre elementy danego obszaru (lub inaczej lokacji) nie da się kliknąć, częściej są za daleko lub to po prostu dekoracja: oddzielenie części obszarów, tło itp. Nie w każdym przedmiocie kryje się miskrit. W niektórych można znaleźć: złoto, czar lub nic nie można znaleźć. Po kliknięciu na dany przedmiot (nie zależy, co się stanie: wypadnie złoto itp.) nie można przeszukać go po raz drugi. Dopiero można to zrobić, jak wyjdziesz i wejdziesz do danej lokacji.
Przebieg Walki
Po kliknięciu na przedmiot, który wybraliśmy, wyskakuje nam walka z innym miskritem. Żeby w ogóle zacząć walkę przeciwnik (lub ty) wybierasz atak, który dany miskrit zna. Możesz też wybrać opcję "Uciekaj", czyli biegnącego człowieczka z lewej strony ataków.
Z lewej strony widzisz swojego miskrita obróconego w stronę przeciwnika. Przeciwnik znajduję się naprzeciw twojego miskrita, czyli z prawej strony. Ataki Twojego miskrita są przewidziane, ponieważ ty je wybierasz. Jeżeli jednak przeciwnik zastosuje atak "Dezorientacja" i trafi, miskrit będzie wybierał ataki losowo, a nawet czasem trafi samego siebie. Ataki przeciwnika również nie są przewidziane, tak samo jak twoje po trafieniu Cię Dezorientacją.
Twój miskrit zwycięży, jeżeli ma: więcej życia, jest bardziej wytrzymały, ma mocne ataki, jest szybki (żeby unikać ataków ze strony przeciwnika).
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz