Translate

niedziela, 29 września 2013

Miskrity - 1-sza część Miskriańskiego Lasu

Miskrity Zamieszkujące 1-szą Część Miskriańskiego Lasu


Pędwiątko

Żarkozwierz


Hydrofoka

Kaczap

Drzemur

Poziomy i Ewolucje Miskritów

Poziom

Poziom miskrita zależy od ilości PD (punkty doświadczenia). Kiedy pasek PD się zapełni, miskrit wchodzi na poziom wyżej, na przykład:
Jeżeli ten pasek się zapełni, miskrit będzie miał o jeden poziom wyżej. PD zdobywa się poprzez wygranie walki lub złapanie miskrita. Miskrity na poziomach 9, 19 i 29 EWOLUUJĄ. Każda część Lasu ma coraz większą ilość PD po wygranej walce lub złapaniu miskrita
  • 1-sza część = 17 - 20 PD
  • 2-ga część = 20 - 35 PD
  • 3-cia część = 35 - 40 PD
  • 4-ta część = 40 - 54 PD
Oczywiście jak już jest blisko końca, to nie daje najwięcej, tylko tyle, ile do końca zostało.

Ewolucje

Miskrit ewoluuje na poziomach 10, 20 i 30, czyli zmienia wygląd, a jego statystyki podwyższają się:

W ten sposób miskrit staje się silniejszy, szybszy i ma więcej życia. Punkty w statystykach nie są napisane, ale są tam poszczególne znaczki:
Max. Życia

Prędkość

Atak żywiołem

Atak fizyczny

Obrona żywiołem

Obrona fizyczna

Przykładowa ewolucja miskrita z 1-szej części Miskriańskiego Lasu:

Ewolucja 1 (startowa)

Ewolucja 2

Ewolucja 3

Ewolucja 4 (ostatnia)

Żeby ewoluować miskrita należy pierwsze doprowadzić go do poziomu 9 / 19 / 29 a potem kliknąć "Ewoluuj Teraz"

Walki i Łapanie Miskritów

Walka

Walki miskritów to używanie mocy i magii. Do walki można wystawić wszystkie miskrity. Drużyna Apolla Noxa nie potrzebuje miskritów do walki, ponieważ ma ich moc. Każdy miskrit ma swoje słabe i mocne strony.
  • Ogień pokona Naturę
  • Natura pokona Wodę
  • Woda pokona Ogień
  • Piorun pokona Wiatr
  • Wiatr pokona Ziemię
  • Ziemia pokona Piorun
Lepiej wystawić odpowiedniego miskrita do walki z typem, którego da się łatwo pokonać. Przykładowo w 1-szej części Miskriańskiego Lasu najlepiej jest wybrać:
  • Fluj kontra Pędwiątko
  • Pędwiątko kontra Hydrofoka
  • Hydrofoka kontra Żarkozwierz
  • Żarkozwierz kontra Pędwiątko
Trzeba o tym pamiętać, ponieważ jest to ważne w większych bitwach, na przykład: na arenie lub z żywiołakiem lub z Apollem Noxem.

Łapanie

Żeby mieć silny team (drużynę) potrzeba łapać najlepsze miskrity. Żeby to zrobić, potrzeba trochę zniżyć poziom życia miskrita a potem - złapać klikając na "Złap!" pod Miskripedią. Można dowolnie zmieniać imię miskrita po złapaniu. Nie radzi się łapać po tysiąc takich samych lub słabych, ale jak znajdziesz rzadkiego, na przykład Drzemura, to łap go tyle razy, ile chcesz. Potem już możesz więcej go nie spotkać, a ty przez przypadek wypuścisz na wolność swojego JEDYNEGO.

Wioska Zmierzchu - Witacz z Królestwa Zmierzchu

Witaj!
W Wiosce Zmierzchu i Miskrii.
Chcę Cię przywitać w Wiosce Zmierzchu, tutaj rozpoczniesz swoją przygodę z Miskritami. Niestety, pewien mag, Apollo Nox twierdzi, że moc miskritów powinna należeć do ludzi, w ten sposób wmówił to innym ludziom, którzy potem do niego dołączyli. Przejął też kontrolę nad miłymi dotąd żywiołakami. To właśnie one wysysają moc z miskritów, a biedne miskrity bez swojej cennej mocy przestaną istnieć! To ty, tak, ty jesteś naszą nadzieją, podróżniku! Zbieraj, gromadź, oddawaj, kupuj i łap miskrity, żeby pokonać Apolla Noxa, nim wyssie całą magię biednych miskritów! Tylko pamiętaj, aby walczyć z innymi miskritami, by wzmocnić swojego! Nie będziesz jednak podróżować początkowo sama, bo to może być niebezpieczne, zresztą też nie złapiesz ani jednego miskrita, jak nie będziesz mieć już jakiegoś.

Oto Fluj, miskrit, który pomoże ci się zapoznać z grą!