Translate

piątek, 27 grudnia 2013

Nieprawdopodobne! - Walka Terraknura z Dziwactwem

Walka Terraknura z Dziwactwem zakończyła się powodzeniem!

Podczas walki 20 razy klikałam Terraknurowi atak moc, aż w końcu zyskał "Atak i Obrona Fizyczna +100"


O Miskritach - Żarkozwierz

Żarkozwierz
Miskrit, który nie boi się wyzwań. Można go złapać w pierwszej części Miskriańskiego Lasu, w południowej jego części.


Co mówi Miskripedia?:
Nocą często widuje się stada wtulonych w siebie Żarkozwierzy. Każde inne stworzenie poparzyłoby się ich ognistymi kolcami.

Co myślę ja?:
Żarkozwierze są z natury wytrzymałe, ale powolne. Ich punkty życia, fizyczny i żywiołem atak i obrona przed atakami fizycznymi i żywiołem są umiarkowane. Są dosyć dobre, jeśli chodzi o psychicznataki (umiejętności), których jeszcze lepiej potrafią unikać.

Jakie ma umiejętności?:
Początkowo:
Moc - zwiększa atak fizyczny i żywiołem o 5
Spalenie - prosty atak ogniem

Następne poziomy:
Ugryzienie - prosty atak fizyczny
Nieśmiały uśmiech - zmniejsza atak fizyczny i żywiołem wroga o 5
Zapałki - zwykły atak ogniem
Słabeusz - zmniejsza obronę fizyczną i żywiołem wroga o 8
Ognisko - bardzo silny atak ogniem
Szpon - potężny atak fizyczny
Blokada ciałem - zwiększa obronę fizyczną o 13
Jad - dzięki tej silnej truciźnie zadasz wrogowi obrażenia na trzy rundy
Płonące drwa - niezwykle potężny atak ogniem
Karabin iglicowy - niezwykle potężny atak fizyczny

Jakie ma ewolucje?:
Żarkozwierz ewoluuje w Lontowca, potem w Ogniopryka a na końcu w Wikwila.